bunlardımı mənim dərdim yəni qardaş? zəhləbərdi bu suallar…uşaq yana xoşbəxtliklər nə imiş ay qoca şirin röyadasan canım bir oyan bax gör

Bilirsən nə var, bax heçzad mənimlə düz demir bax indi, bunu istirəm çığıram deyəm? pox yeyirəm özümü bunca suala çəkirəm əslən…bu suallar sıçdı mənim əsabıma hamısı hisslərimə də…pox tökəsən əsgərliyə də…indi nə edim misal üçün? hamısı musiqilər problemlidi, zibillik malıdılar elə bil…bari musiqi aramladardı o da sıradan, adi olub sanki pox olub… bilmirəm pox metal ya daşşaq metal iki dənə çığıran uşaq mənim hissimi qanan deyil bəlkə də…pox tökələr hisslərimə də…nə olub adam elə bilir pox töksə onları çox böyük cəzalandırmış olur…yox qardaş…bunlardımı mənim dərdim yəni qardaş? zəhləbərdi bu suallar…ancaq beyni indi duvara çırpıb dağıdmalısan əfəndi…əfəndim sən eşşəkcə deyilsənmi keyfini anlamadan yaşamağını yaşıyasan…beynini qarışdırmıyasan…biraz əsəbisən içinə edmiyəsən biraz da…eşşəklik, eşşək kimi olmaq ən böyük adamın da işi deyildi əfəndim…eşşək baxıb bizim halımıza gülməlidi qardaş…bu nə qeyri-təbii yaşamdı…soxasan hammısı qaydalarına qurallarına yasalarına qanunlarına sərhədlərinə…özgürlük bəlkə daşmamalı imiş…xoşbəxtlik hər nədi bilirəm ki indi içinə edməlidi…nə xoşbəxtliyidi bu xaraba dünyada…uşaq yana xoşbəxtliklər nə imiş ay qoca şirin röyadasan canım bir oyan bax gör nələr olur bu xarabada….bəli mənfi deməyə nə var ki? mənfi görməyə də bəlkə ancaq mən deyəsən daha bu dünyanın hərşeyini anlıyan dahiyəm….baxanda adamlara deyəsən hərşeylərini anlayırmışam kimi gülürəm gicliklərinə qardaş…keyf elədiklərinə…hərşeyi gülməli xülyadakıların….

Səhərdəndi hava axşam havasıdı, yağış yağır səhərdəndi, hava tutulub ürək də elə, zaman axmır əsgərliyi apara mən isə dəyərli bir iş həvəslisi daralmışam səhərdəndi…elə boşuna olsa da olmasa da qınanmalı imişəm…qınamıram bəlkə özümü..peşmanlıq hissləri mənə yaraşmır bəlkə ancaq özümü sorğu-sualla güllələyən,beynimi qazan yavaşca əzablı öldürən də elə mənəm deyəsən…heh nahara yaxın o renoya minib qayıdanda qabağımızı görmüyərək sürürdü..ölsə idik arzulu idim indi ki diriyəm arzum yoxdu? yox yox o qədərdi ki bəlkə..məni yaşadan o poxlardı? bəlkə bugün bütün dərdim o 3 ay izafə xidmətdi…hamısı fikrimi bəlkə o qatıb? bəlkə hidayət? bəlkə dışarı çıxmaq istirəm? bəlkə bir istəxr? bəlkə də…bir sürü bəlkə…mənə yəqin lazım idi axı….

~ tərəfindən Xoxan Q. Oktyabr 31, 2009.

Bir şərh yazın